Siirry sisältöön

Työhyvinvoinnista menestystä arkeen

Työhyvinvointikortin mallikuva.

Tarjolla on uusi korttikoulutus, Työhyvinvointikortti®. Koulutus tarjoaa ratkaisuja työntekijöiden hyvinvoinnin edistämiseen ja organisaation menestyksen tukemiseen

Työhyvinvointi tarkoittaa turvallista, terveellistä ja tuottavaa työtä, jota ammattitaitoiset työntekijät ja työyhteisöt tekevät hyvin johdetussa organisaatiossa. Hyvinvoiva työntekijä pitää työtään mielekkäänä ja merkityksellisenä sekä kokee työn tukevan elämän kokonaisuutta. Hän on yleensä motivoitunut, tuottava ja sitoutunut työhönsä.

Työhyvinvointia kehittämällä parannetaan työntekijöiden tyytyväisyyttä, motivaatiota ja jaksamista työssään. Työhyvinvointi on tärkeä osa yrityksen menestystä, sillä se voi vaikuttaa suoraan työtehokkuuteen, työilmapiiriin, sairauspoissaoloihin ja työntekijöiden sitoutumiseen.

Vastuu työhyvinvoinnista on työnantajalla mutta myös työntekijällä itsellään. Lainsäädäntö ohjaa organisaatiota kehittämään työhyvinvointia yhdessä henkilöstön kanssa, ja on tärkeää ymmärtää, että työhyvinvointi on yhteinen ponnistus työnantajan ja työntekijöiden välillä.

Syksyllä 2023 alkavat Työhyvinvointikortti-koulutukset täydentävät WinNovan työelämälle suunnattua koulutustarjontaa. Työhyvinvointikortti-koulutus antaa kaikille – johdolle ja koko henkilöstölle – selkeän suunnan ja välineitä työhyvinvoinnin jatkuvaan kehittämiseen.

Lisätietoja seuraavasta koulutuksesta ja linkki ilmoittautumislomakkeelle

Yhtään koulutusta ei löytynyt.

Kiinnostuitko? Ota yhteyttä!

Tutustu koulutukseen myös Työturvallisuuskeskuksen videolla