Aidon asiakaskohtaamisen työpaja 4h (Tilauskoulutus)
- Hakeutuminen
- Omaehtoinen
- Toteutus
- Päivä
- Sijainti
- Satamakatu 19, Rauma / Tiedepuisto 3, Pori
- Hakuaika
- Jatkuva
- Koulutusaika
- Jatkuva
Aikataulu ja toteutus
Valmennuksen teemat
1. Ensikokemus – asiakaskohtaaminen
- Miten ensivaikutelma syntyy?
- Tunnistanko erilaisten asiakkaiden tarpeet?
- Mitä toimintaympäristöni kertoo minusta ja yrityksestäni?
2. Asiakkaan polku – suhteen syveneminen
- Millaisia kohtaamisia asiakkaallani on ennen ja jälkeen palvelun?
- Syveneekö suhteemme ja miten se muuttuu?
3. Virtuaaliset kohtaamiset
- Missä asiakas törmää palveluun?
- Onko palveluni helposti ostettavissa eri kanavissa?
- Pelaako palvelu saumattomasti eri kanavien välillä?
4. Kun kaikki ei mene ihan putkeen
- Tunnistanko ja tunnustanko virheet?
- Miten käsittelemme asiakaspalautetta?
- Riittääkö pahoittelu/miten korvataan mielipaha?
Toiminnallinen työpaja (4 h), jossa aiheita käsitellään kuvitteellisen palveluyrityksen maailmaan tutustuen.
Ajankohta ja paikka: Ajankohta sovitaan Tiljaajan kanssa. Työpaja voidaan järjestää Tilaajan tai Winnovan tiloissa.
Ryhmän koko: 5 – 10 osallistujaa. Mikäli osallistujamäärä on isompi kuin 10 hlöä, pyydä tarjous.
Kohderyhmä
Yritysten/organisaatioiden työntekijät, jotka palvelevat ulkoisia asiakkaita.
Tavoite
Parasta mahdollista asiakaskokemusta tavoittelevassa työpajassa käsitellään palveluyrityksen/-organisaation ja asiakkaan kohtaamisia kuvitteellisen palveluyrityksen maailmaan tutustuen. Pajalaiset panevat kerralla kuntoon case-organisaation asiakaspalvelun haasteet ja hyödyntävät tunnistetut mahdollisuudet palvelun parantamiseksi/myynnin lisäämiseksi kaikissa kanavissa.
Asiakaspalvelutilanteissa lunastetaan lupauksia ja varmistetaan asiakassuhteen jatkuvuus. Monikanavainen palveluympäristö haastaa miettimään asiakaspolun eri haaroja ja kokemuksen jatkuvuutta. Vaikka palvelu ei aina onnistuisi täydellisesti, hyvällä palvelulla voidaan korjata tilanne alkuperäistäkin ehommaksi.
Hyödyt organisaatiolle:
- Asiakaskohtaamisten ja lupausten lunastamisen hetket tunnistetaan paremmin ja monikanavaisemmin
Astumalla kuvitteellisen yrityksen palvelupolulle saadaan uusia ideoita organisaation palveluiden kehittämiseen. - Toiminnallisten menetelmien ja keskustelujen kautta osallistujat voivat löytää uusia tapoja parantaa henkilökohtaisia asiakaspalvelutaitoja.
Kustannukset
Hinta: 1224,00 € sis. alv. 25,5% / 5-10 hlöä
Hinta: Alv. 0% 975 €
Kouluttajan mahdolliset matkakulut veloitetaan toteuman mukaan.
Lisätietoja
Kiinnostaako tämä valmennus työyhteisöänne?
Ota yhteyttä: tyoelamapalvelut@winnova.fi
Kysy lisää koulutuksesta: Johtamis- ja esihenkilövalmennukset, liiketoiminta:
satu.hurme-tikka@winnova.fi p. 044 455 7949 tai hilkka.kolin@winnova.fi p. 044 455 7981
Yhteyshenkilöt
Satu Hurme-Tikkanen
Opettaja, Johtamis- ja esihenkilövalmennukset, Liiketoiminta
etunimi.sukunimi@winnova.fi
044 455 7949
Tiedepuisto 3, PORI
Hilkka Kolin
Lehtori, Johtamis- ja esihenkilövalmennukset, Liiketoiminta
etunimi.sukunimi@winnova.fi
044 455 7981
Tiedepuisto 3, PORI