Siirry sisältöön

Aidon asiakaskohtaamisen työpaja 4h (Tilauskoulutus)

Hakeutuminen
Omaehtoinen
Toteutus
Päivä
Sijainti
Satamakatu 19, Rauma / Tiedepuisto 3, Pori
Hakuaika
Jatkuva
Koulutusaika
Jatkuva

Aikataulu ja toteutus


Valmennuksen teemat

1. Ensikokemus – asiakaskohtaaminen

2. Asiakkaan polku – suhteen syveneminen

3. Virtuaaliset kohtaamiset

4. Kun kaikki ei mene ihan putkeen

Toiminnallinen työpaja (4 h), jossa aiheita käsitellään kuvitteellisen palveluyrityksen maailmaan tutustuen.

Ajankohta ja paikka: Ajankohta sovitaan Tiljaajan kanssa. Työpaja voidaan järjestää Tilaajan tai Winnovan tiloissa. 

Ryhmän koko: 5 – 10 osallistujaa. Mikäli osallistujamäärä on isompi kuin 10 hlöä, pyydä tarjous.

Kohderyhmä

Yritysten/organisaatioiden työntekijät, jotka palvelevat ulkoisia asiakkaita.

Tavoite

Parasta mahdollista asiakaskokemusta tavoittelevassa työpajassa käsitellään palveluyrityksen/-organisaation ja asiakkaan kohtaamisia kuvitteellisen palveluyrityksen maailmaan tutustuen. Pajalaiset panevat kerralla kuntoon case-organisaation asiakaspalvelun haasteet ja hyödyntävät tunnistetut mahdollisuudet palvelun parantamiseksi/myynnin lisäämiseksi kaikissa kanavissa.
Asiakaspalvelutilanteissa lunastetaan lupauksia ja varmistetaan asiakassuhteen jatkuvuus. Monikanavainen palveluympäristö haastaa miettimään asiakaspolun eri haaroja ja kokemuksen jatkuvuutta. Vaikka palvelu ei aina onnistuisi täydellisesti, hyvällä palvelulla voidaan korjata tilanne alkuperäistäkin ehommaksi.

Hyödyt organisaatiolle:

Kustannukset

Hinta: 1224,00 € sis. alv. 25,5%  / 5-10 hlöä
Hinta: Alv. 0% 975 €
Kouluttajan mahdolliset matkakulut veloitetaan toteuman mukaan.

Lisätietoja

Kiinnostaako tämä valmennus työyhteisöänne?
Ota yhteyttä: tyoelamapalvelut@winnova.fi
Kysy lisää koulutuksesta: Johtamis- ja esihenkilövalmennukset, liiketoiminta:
satu.hurme-tikka@winnova.fi p. 044 455 7949 tai hilkka.kolin@winnova.fi p. 044 455 7981

Yhteyshenkilöt